Case study
Wskrzeszenie festiwalu muzycznego Rok w Rock przy pomocy projektu i wykonania wielu materiałów promocyjnych: logo, plakatów, ulotek, koszulek, bannerów, reklam wideo dla komunikacji publicznej, mapek, tablic informacyjnych, menu dla gastronomii, gadżetów w postaci kostek gitarowych – dużo tego! Ale daliśmy radę.
Efekt
Wielu fanów muzyki w jednym miejscu – i dużych, i małych. Działająca przy festiwalu Akademia Małego Rockmana, dla której stworzyliśmy logo oraz materiały promocyjne przyciągnęła tych drugich. W 2016 roku festiwal przeistoczył się w Batyskaf Festiwal pozostając przy dotychczasowej szacie graficznej, dzięki czemu wciąż był kojarzony z tym samym organizatorem. Nowa forma festiwalu otworzyła go na inne gatunki poza muzyką rockową. W tym roku uczestnicy mieli możliwość posłuchać nie tylko ciężkich brzmień, ale też reggae czy ska, zaś główna gwiazda – Pablopavo – łączy w swej twórczości wiele gatunków. Dzięki temu festiwal stał się bardziej urozmaicony i przyciągnął bardziej zróżnicowaną publikę. Nadal zajmowaliśmy się obsługą reklamową, więc wszystko to zadziało się z naszą pomocą!