Kupiec

Kupiec
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Klient
Kupiec, MoveOn
Link

Case study

Marka Kupiec należy do największych producentów zdrowej żywności w Polsce. Nasza współpraca z tą marką opiera się na pełnej obsłudze reklamowej, włącznie z submarkami Kupca. Submarki MoveOn mieliśmy stworzyć od podstaw – zaczynając od logo, strony internetowej i bannerów, POS, publikacji oraz opakowań produktów przez wizytówki, odzież akcesoria sportowe. Oprócz materiałów promocyjnych przygotowywaliśmy również wystrój stoiska targowego. Zdrowe nietrudne to projekt marki Kupiec skierowany do dzieci szkół podstawowych oraz rodzin. Dla tego projektu stworzyliśmy sprawną komunikację, która nie tylko przyciągnie klientów, ale również będzie stanowić istotne źródło wiedzy dla najmłodszych uczniów i uczennic. Funkcjonalna i nowoczesna strona internetowa, szeroki wachlarz materiałów promocyjnych, film promocyjny, kreacja maskotek to elementy, które tworzą rozpoznawalny styl marki. Oprócz tego naszym zadaniem był rebranding identyfikacji wizualnej, odświeżenie motywów przewodnich, obszerny katalog produktów dwujęzycznej publikacji, stworzenie księgi znaku dla funkcjonującego już logotypu firmy Kupiec.

Efekt

Spójny i efektowny szeroki wachlarz materiałów promocyjnych, funkcjonalna i nowoczesna strona internetowa. Wszystko składa się na rozpoznawalny styl marki Kupiec.
Komunikacja oraz identyfikacja graficzna dla marki Kupiec oraz jej submarek

Kontakt

Zadzwoń

+48 602 518 456

Przyjdź

ul. Unii Lubelskiej 3/705
61-249 Poznań
NIP: 777-299-98-69

Daj numer - oddzwonimy do Ciebie z ofertą

Nasi kreatywni opiekunowie skontaktują się z Tobą i razem znajdziemy kierunek wizerunku dla Twojej marki.