Case study
Pełna obsługa graficzna – zarówno bezpośrednio samego Stowarzyszenia, jak i poszczególnych wydarzeń kulturalnych przez niego organizowanych. Tworzyliśmy logo i materiały promocyjne dla takich projektów jak: Books Travel, Batyskaf Festiwal, Odjazdowy Bibliotekarz, Ofensywa Teatralna i Gramy dla Orkiestry w ramach finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Dla poszczególnych projektów realizowaliśmy:
Projekt i wydruk kartki świątecznej dla Stowarzyszenia Smartness, z którym nasza firma bardzo blisko współpracuje przy okazji promocji przedsięwzięć kulturalnych. Projekt i wydruk plakatu promującego Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
Pracownicy naszej firmy aktywnie włączają się w organizację poznańskiego finału tej dorocznej akcji charytatywnej.
Projekt plakatu oraz ulotek dla poznańskiej oraz kórnickiej edycji Odjazdowego Bibliotekarza. Przygotowanie spotów reklamowych wyświetlanych na monitorach komunikacji miejskiej.
Odjazdowy Bibliotekarz to akcja, w której bibliotekarze, czytelnicy i miłośnicy książek oraz rowerów, przejeżdżając przez miasto lub okolicę, mogą przyjemnie i aktywnie spędzić wiosenne popołudnie w gronie osób o podobnych pasjach.
Dla poszczególnych projektów realizowaliśmy:
Projekt i wydruk kartki świątecznej dla Stowarzyszenia Smartness, z którym nasza firma bardzo blisko współpracuje przy okazji promocji przedsięwzięć kulturalnych. Projekt i wydruk plakatu promującego Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
Pracownicy naszej firmy aktywnie włączają się w organizację poznańskiego finału tej dorocznej akcji charytatywnej.
Projekt plakatu oraz ulotek dla poznańskiej oraz kórnickiej edycji Odjazdowego Bibliotekarza. Przygotowanie spotów reklamowych wyświetlanych na monitorach komunikacji miejskiej.
Odjazdowy Bibliotekarz to akcja, w której bibliotekarze, czytelnicy i miłośnicy książek oraz rowerów, przejeżdżając przez miasto lub okolicę, mogą przyjemnie i aktywnie spędzić wiosenne popołudnie w gronie osób o podobnych pasjach.
Efekt
Każde z wydarzeń cieszyło się zainteresowaniem na miarę swego rozmachu, co dla organizatora równało się z sukcesem. Zawsze dokładaliśmy starań, aby przygotowywane przez nas materiały były czytelne, przyciągające wzrok i estetyczne – tak, by wpierw zainteresować, a później zachęcić do udziału potencjalnych uczestników.